leenenmarja.reismee.nl

Sneeuw en zon

Er lag een dun laagje sneeuw toen we wakker werden. Het raam bij het hoofdeinde was aan de binnenkant bevroren maar koud hebben we het niet gehad. De kachel heeft de hele nacht staan snorren, er is een koolmonoxide en rookmelder aan boord. De vloer was inmiddels helemaal droog, hopelijk was de lekkage eenmalig. Tijdens de rit wisselden sneeuwbuien en zon elkaar af. Bij binnenkomst in het Lone Elk Park scheen volop de zon. De elanden, bizons en herten genoten met ons mee.Bij aankomst in Pin Oak Creek RV Park, Villa Ridge, Missouri stond er 740 km op de teller. Morgen gaan we de route 66 op richting Strafford.

Cok

Goed dat er verwarming aan boord is want de winter is nog niet helemaal weg.
Veel plezier!

Gonny

Fijn dat jullie zo'n goede verwarming aan boord hebben.
Kou lijden zit er dus niet in.
Ik zie het al voor me naar buiten kijken,elanden bizons en herten zien.
Geniet van jullie reis en van de prachtige natuur.
Nu op naar route 66.
Groeten Gonny en Hans.

Hans & Marian

Mooie camper en al aardig wat km gereden. Kunnen en mogen jullie alles van de camper al gebruiken? Jullie gaan in ieder geval de goede kant op. Met 66 Fahrenheit en 66 Mph op Route 66 is niet gek. Lekker snel en warm. Met jullie verhalen reizen we leuk mee. Veel plezier en veilige km.