leenenmarja.reismee.nl

Oklahoma

Het RV park in Joplin lag aan de Interstate 44, onze biologische klok is teveel van slag om daar last van te hebben. We waren weer vroeg op pad. Om 7.45 uur stapten we de Walmart in. Ruim een uur later draaiden we bij Avilla de route 66 op. Het was een rit door akkers en nog eens akkers. We besloten om een nog een stuk Interstate te pakken. Tot onze verbazing zagen we nogmaals het gestrande voertuig langs de kant van de weg staan. Bij Avilla hadden we de verkeerde richting van Route 66 genomen. Dankzij onze vroege start die ochtend konden we toch nog het National Cowboy en Western Hertitage Museum in Oklahoma bezoeken. Dit museum alleen al was de reis naar de States waard. In El Reno vonden we een Koa campground vanwaar we morgen over de route 66 richting Hydro ( EAST) vertrekken.

Henk van Lenie

Wow, ben zojuist ook even het museum in geweest. Dat is pas een imposant gebouw. Alles is wat groter.
Met de RV kun je voorlopig nog volop genieten. Goede reis en blijf de route West aanhouden, ga je altijd de goede kant op.

Hans & Marian

Fijn he, dat je klok je in de maling neemt. Heb je wel een lekkere lange dag. Kun je wat langer in de Walmart blijven, of een stukje om rijden. Maar jullie rijden toch richting westen ? He Leen, leuke laarzen voor op de camping.?

Brigit & Theo

Hello, how do you do? Wend het al, om met de Amerikanen om te gaan? Wij zijn blij dat het Museum zo bijzonder was. Wij zijn daar jammer genoeg niet geweest. Wij kijken uit naar de mooie foto's die jullie hebben gemaakt.
Gelukkig stond het gestrande voertuig er nog. Wij zijn ook weleens verkeerd gereden. In plaats van oost gingen wij naar west. Hoera, dat de Tom Tom is uitgevonden.