leenenmarja.reismee.nl

Kaas

Het was een kort nachtje ,de cv ketel was gisteravond op hol geslagen. Resetten mocht niet baten en uiteindelijk trokken we de stekker er maar uit. Zodra we terug zijn zien we wel weer verder. Om 5.15 uur stonden we naast ons bed en daarna verliep alles voorspoedig .De taxi was op tijd en ook op Schiphol kwamen we niet voor verassingen te staan.
We hadden een leuk gesprek met een douanebeambte en hij vroeg of we mee wilden werken aan de training van een speurhond.
In de handbagage werd een glazen pot met geurstof erin verstopt. De opdracht was om te proberen de hond te vermijden door snel langs te lopen. De hond was ons te slim af ,hij heeft gelukkig niet gebeten.
Het was een gemeleerd gezelschap in het vliegtuig, een stewardes met schoenen aan die zeker twee maten te groot waren.
De pret was compleet toen een heuse cowboy zich bij het gezelschap voegde,we kwamen al aardig in de stemming.
We konden ons melden bij Roadbear de verhuurmaatschappij van de campers. In het hotel is een kantoortje gevestigd.Vijfentwintig koppels waren op 6 maart ingepland.Gelukkig kregen we het type Class C 22-24 toebedeeld.Na nog wat crackers met kaas (hoera kaas) te hebben gegeten vielen onze luikjes dicht.De bus vertrok om 0.700 uur,tijdens de rit kreeg Leen nog wat nuttige tips mee van een ervaren wegbrenger.Ondanks dat het een saai stuk weg is valt er genoeg te zien.De houten huizen in allerlei kleuren, de besneeuwde akkers,wilde kalkoenen.Het uitgeven van de campers ging vlot,om 10.45 uur reden we het terrein af.We konden dus meer kilometers maken en zetten koers naar Mounds State Park,Anderson Indiana.Camping closed stond er op het bord van de receptie,een wandelaar vertelde dat er een paar dagen geleden een overstroming was geweest.Vlgs mij had ik beter op de website moeten kijken,het park is het hele jaar open maar de camping waarschijnlijk niet in maart .Het was maar een klein stukje van de Interstate af en er diende zich al snel een herkansing aan.Het zag er niet aanlokkelijk uit maar we hebben voor hetere vuren gestaan.Het houten keetje waar we ons moesten melden was leeg, op een kat na die de burostoel bezette.Op een briefje stond dat we een plek konden uitzoeken .Het werd ook tijd omdat de schemering al inzette. Van Mike, de campingbaas hoefden we maar 20 dollar te betalen .Dit omdat we een beetje water lekage hebben. Hij zei"jullie hebben al water genoeg "Lief toch? Waarschijnlijk komt het water binnen via de uitschuifbare erker .We houden het in de gaten.

Quincy

Klinkt nu Al leuk en erg spannend , ik ben klaar voor meer blogjes ! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben dikke kus ! Xxxx quincy

Jos

Fijn dat alles goed verloopt, nou ja...., het meeste dan. We wachten op jullie volgende avonturen! Groetjos

Gonny

Jeetje Marja en Leen.
Wat een verhaal alweer.
Het is nu al een avontuur,maar wat een reis.
En wat super, die mensen waar jullie mee gereisd hebben en al tegengekomen zijn.
Wel knullig jullie storing aan de cv ketel zo voor vertrek.
Maar afijn,zoals je schrijft dat is voor later.
Geniet van al het moois en ik kijk al uit naar jullie volgende avontuur.
Heel veel plezier.
Gr, Gonny

Lenie

Het is genieten .....en er komt nog veeeel meer.
Leuke blog .We gaan er ook van genieten,omdat we heel goed weten hoe het is om te reizen met een camper.
Groetjes van Henk en Lenie.

Brigit

Het is maar goed dat ik niet ben meegegaan in je koffer, Marja. Dan had die hond mij nog lekker opgepeuzeld...

Brigit

Je ziet het, ik heb weer op een verkeerde knop gedrukt... ik vindt het heerlijk om je verhalen te lezen, Marja. Dan komt alles weer boven, na al die jaren. Super! Ik kijk er echt naar uit.
Bye Bye, Brigit