leenenmarja.reismee.nl

De route door het land van de Stars en Stripes.

Op 7 maart gaan we een gloednieuwe camper ophalen uit de fabriek in Middleburry en rijden hem  naar Los Angeles . De camper en tickets waren snel geboekt en daarna begon het zoeken naar een mooie route op het wereldwijde web. Er zijn verschillende routes de revue gepasseerd maar nu hebben we de route klaar.
De reis voert ons door elf staten. Onderweg brengen we bezoeken aan diverse Nationale Parken en Las Vegas. We gaan rijden over Scenic Byways (wegen die door het ministerie van transport geselecteerd zijn i.v.m hun culturele, historische, natuurlijke, archeologische, recreatieve of schilderachtige kwaliteiten).
De eerste dagen proberen we veel kilometers te maken om sneeuw en kou zo snel mogelijk achter ons te laten.  om mogelijke bevriezing van o.a. de waterleidingen in de camper te voorkomen.
Op 16 maart willen we in Sedona AZ aankomen, vanaf die datum volgen we een strakker reisschema. We willen in de Grand Canyon en Zion NP  kamperen, die moet je reserveren en die datums staan ook vast. Mocht er een kink in de kabel komen dan passen we de route aan. De Verenigde Staten van Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Marga van der poll

Wat een reis Mar ik wens jullie veel plezier en ik kijk uit naar het reisverslag groetjes marga

Janine

Hoi Marja, en Leen?Wat een prachtige reis komt er aan.ook ik kijk uit naar het reis verslag.Veel plezier met de voorbereiding ?

Lenie

Hoi Marja en Leen,
Jullie reis kan bijna beginnen.....goed voorbereid. Prachtige reislog.
We kijken uit naar jullie verhalen.

Marianne en Hans

Wat fijn dat de route nu bepaald is. Nog een paar weken en dan gaat de reis beginnen. We gaan jullie volgen.

Hans en Gonny

Hallo Marja en Leen.
Wat een fantastische reis en uitdaging staat er voor jullie deur
En wat hebben jullie een prachtige reis uitgezocht geweldig jullie voorbereiding, nog even volhouden en dan hop in het vliegtuig en de reis gaat beginnen. Natuurlijk reizen we met jullie mee via de mooie verhalen heel veel plezier en geniet met volle teugen hartelijke groeten Hans en Gonny

Edith

Marja en Leen,

Jullie mooie grote reis ,is begonnen. En ik ga jullie zeer volgen.
Wat een ,belevenis , geniet van Deze mooie reis, en ik geniet van jullie reis verslagen